مجلس بدنبال اصلاح ساختار مالکیت خودروسازان است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا فولادگر در گفتگویی با بیان اینکه یکی از برنامه های مجلس که به زودی طرح آن نهایی می گردد، ساماندهی صنعت خودرو است، گفت: طرح ساماندهی بازار خودرو که پیش از این چند باری در مجلس رفت و برگشت داشت به دلیل شرایط جدید اقتصاد کشور به طرح ساماندهی صنعت خودرو تغییر یافت.

مجلس بدنبال اصلاح ساختار مالکیت خودروسازان است

وی گفت: تلاطمات ارزی و ممنوعیت واردات سبب شد تا نمایندگان در آنالیز این طرح به جای تمرکز بر کاهش تعرفه واردات و مسائل مرتبط باتوسعه واردات به ارتقا کیفی محصولات داخلی توجه نمایند.

فولادگر در خصوص این طرح خاطر نشان کرد: این طرح در حال حاضر در کارگروه های مربوطه در حال آنالیز است و به زودی نهایی و به کمیسیون صنعت ارائه می گردد.

وی افزایش کیفیت فراوریات داخلی، کاهش مصرف بنزین، توسعه خودروهای هیبریدی و برقی و همچنین افزایش استانداردهای فراوری را از جمله محورهای طرح ساماندهی صنعت خودرو بیان کرد و گفت: یکی از مهم ترین محورهای مورد آنالیز اصلاح ساختار مالکیت خودروسازان است.

عضو کمیسیون صنعت مجلس توضیح داد: یکی از معضلات کنونی صنعت خودرو، ساختار مالکیت خصولتی خودروسازان است که در این طرح به دنبال اصلاح آن هستیم.

وی اضافه نمود: مجلس به دنبال ان است که با تصویب این طرح بتواندعلاوه برکاهش تصدی گری دولت در صنعت خودرو، فراوریات ملی از کیفیت مناسبی برخوردار شوند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6092

به "مجلس بدنبال اصلاح ساختار مالکیت خودروسازان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس بدنبال اصلاح ساختار مالکیت خودروسازان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید