فوتبال دنیا، کلوپ: شب فوق العاده ای برای لیورپول بود، گروه C برای هر چهار تیم سخت است

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - یورگن کلوپ می گوید گروه C لیگ قهرمانان اروپا برای هر چهار تیم گروه یعنی لیورپول، پاری سن ژرمن، ناپولی و ستاره سرخ سخت است.

فوتبال دنیا، کلوپ: شب فوق العاده ای برای لیورپول بود، گروه C برای هر چهار تیم سخت است

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در گروه C لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4 بر صفر میهمان خود، ستاره سرخ بلگراد را در هم کوبید و صدرنشین این گروده شد، پس از این دیدار به شبکه تلویزیونی بی تی اسپورت گفت: من حتی نمی دانم چه تیمی در رده دوم گروه است، اما شنیدم که آن بازی دیگر گروه مان - ناپولی و پاری سن ژرمن - در واپسین لحظات به تساوی 2- 2 انجامیده است. می توانم تصور کنم که در پاریس اکنون چه نشاطی برقرار است. این گروه برای هر چهار تیم سخت است، بنابراین باید در هر بازی آماده باشیم. امیدوارم برای بازی دو هفته آینده مقابل ستاره سرخ هم آماده باشیم.

وی ادامه داد: به نظرم ستاره سرخ خیلی خوب بازی کرد، اما شب فوق العاده ای برای ما بود و همین کار را برای آنها سخت کرد. ما کارهای درستی در لحظات مناسب انجام دادیم و برای رسیدن به پیروزی به چنین فاکتوری احتیاج است. بازیکنان ما در این بازی سخت کوشش کردند و این همان چیزی بود که از آنها انتظار داشتم. ما برنده این بازی شدیم چون شب واقعاً خوبی داشتیم.

سرمربی لیورپول همچنین در تمجید از بازیکن سوئیسی که در این دیدار پاس گل دوم را به محمد صلاح داد، اظهار داشت: ژردان شکیری فوتبالیست خوبی است و به ما یاری کرد. او در چنین بازی هایی کارهای زیادی می تواند در چنین شرایطی برای تیم انجام دهد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5213

به "فوتبال دنیا، کلوپ: شب فوق العاده ای برای لیورپول بود، گروه C برای هر چهار تیم سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، کلوپ: شب فوق العاده ای برای لیورپول بود، گروه C برای هر چهار تیم سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید