فالکو، لامبورگینیِ خیالی دنیایِ بالگردها!

به گزارش مجله سرگرمی، مجله پدال - شاهین احمدزاده: این روز ها هر خبری که از همکاری صنایع خودروسازی و بالگرد منتشر می گردد به بعضی کوادکوپتر ها یا تاکسی های پرنده اختصاص داد.

فالکو، لامبورگینیِ خیالی دنیایِ بالگردها!

خب بیایید کمی از این فضا فاصله بگیریم و این پروژه مجازی مستقل و منحصربه فرد را در نظر بگیریم. چیزی که مشاهده می کنید یک پروژه خیالی از بالگرد لامبورگینی است. این بالگرد فالکو نام داشته و طراح آن نیز توماس زومالاکارگوی است. فالکو به هرحال نام مناسبی برای این بالگرد بوده چراکه به معنی شاهین است.

احتمالاً متوجه شده اید که بالگرد ظاهر چندان روان و صیقلی ای ندارند و از این نظر تفاوت زیادی بین آن ها و خودرو ها وجود دارد؛ اما این پروژه از زوایای تیز زیادی استفاده نموده و صادقانه باید گفت بیشتر شبیه فیلم های علمی تخیلی کار شده تا محصولی از لامبورگینی! البته این موضوع جای گله چندانی هم ندارد.

تصاویری که بالگرد در حال اجرا مأموریت برای پلیس ساحلی ایتالیا منتشر شده خبر از بالگردی عظیم می دهند. این بالگرد مجازی می تواند 9 سرنشین را به همراه وسایلی با ابعاد متوسط حمل کند.

طراح بالگرد موردبحث می گوید فالکو همچنین توانایی رسیدن به سرعت های بالا را دارد که دلیل آن طراحی آئرودینامیک می باشد. البته هنوز کار طراحی کابین فالکو به انتها نرسیده است.

اگر می خواهید بدانید حاصل همکاری واقعی یک خودروساز در طراحی یک بالگرد چیست می توانید ایرباس H160 طراحی شده توسط پژو را ببینید که ابعادی مشابه با فالکو داشته هرچند بدنه ای ساده تر و پره های مرسوم بالگرد ها را دارد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: برترین ها
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 98950

به "فالکو، لامبورگینیِ خیالی دنیایِ بالگردها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فالکو، لامبورگینیِ خیالی دنیایِ بالگردها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید