طلایی: مازندرانی ها جام هاشمی نژاد را به یک جام خوب برای جوانان تبدیل نموده اند، این جام در خصوص حسن یزدانی خیلی به ما یاری کرد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: مازندران کوشش زیادی برای بالا بردن کیفیت این رقابت ها داشته و جام شهیدهاشمی نژاد به یک جام خوب برای جوانان تبدیل شده است.

طلایی: مازندرانی ها جام هاشمی نژاد را به یک جام خوب برای جوانان تبدیل نموده اند، این جام در خصوص حسن یزدانی خیلی به ما یاری کرد

محمد طلایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اردوهای تیم ملی جوانان گفت: جوانان هم همراه با بزرگسالان استارت زده اند و همراه با این تیم تمرین می نمایند. ما این هفته جام هاشمی نژاد را داریم و تعداد زیادی از نفرات مان در این تورنمنت کشتی می گیرند. یک عده هم قرار است در جام بین المللی تختی روی تشک بروند.

سرمربی تیم ملی جوانان، جام هاشمی نژاد را یک جام خیلی خوب برای جوانان دانست و ادامه داد: این یک مسابقه با کیفیت بالاست که چند سالی است به زحمت مازندرانی ها برگزار می گردد، مازندران کوشش زیادی برای بالا بردن کیفیت این رقابت ها داشته و این مسابقات به یک جام خوب برای جوانان تبدیل شده است. چند سال است که تیم های روسیه، آذربایجان و گرجستان برای جام شهید هاشمی نژاد به ایران می آیند. سال جاری هم تیم های خوب به مازندران دعوت شده اند و ما می دانیم که شاهد کشتی های خوبی در بهشهر خواهیم بود. حتی حسن یزدانی در همین جام به کشتی گیر روس باخت و بعد در جهانی جوانان همین کشتی گیر را شکست داد و شرکت در جام شهیدهاشمی نژاد به ما یاری زیادی کرد.

وی با اشاره به اینکه در ساختن یک کشتی گیر خوب خیلی ها دخیل هستند، گفت: اگر کسی چنین حرفی زد و مدعی شد که یک نفر را او به تنهایی ساخته، معلوم است که سواد این کار را ندارد. از پدر و مادر کشتی گیر تا کسی که در این سال ها دعا و یا تشویقش نموده هم در کسب موفقیت او نقش دارند، مگر می گردد یک مربی بگوید فلانی را من قهرمان جهان کردم؟

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10300

به "طلایی: مازندرانی ها جام هاشمی نژاد را به یک جام خوب برای جوانان تبدیل نموده اند، این جام در خصوص حسن یزدانی خیلی به ما یاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلایی: مازندرانی ها جام هاشمی نژاد را به یک جام خوب برای جوانان تبدیل نموده اند، این جام در خصوص حسن یزدانی خیلی به ما یاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید