شیخ دیاباته بمب نقل و انتقالاتی سری آ

به گزارش مجله سرگرمی، یک رسانه ایتالیایی به آنالیز عملکرد مهاجم گلزن تیم فوتبال استقلال تهران پرداخت.

شیخ دیاباته بمب نقل و انتقالاتی سری آ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رسانه derbyderbyderby به تمجید از شیخ دیاباته بازیکن سابق تیم فوتبال بنونتوی ایتالیا و ستاره فعلی استقلال تهران پرداخت. این رسانه در گزارش ویژه خود از عملکرد خوب این بازیکن در لیگ برتر فوتبال ایران و رسیدن به عنوان آقای گلی تمجید کرد.

این رسانه درباره دیاباته نوشت: شاید لیگ برتر فوتبال ایران رقابتی ترین لیگ فوتبال در جهان نباشد، اما اگر شیخ دیاباته را به یاد می آورید. دستتان را بالا بیاورید و بگویید که به یاد دارید. این ستاره در نیم فصل دوم 2017-2018 بازیکن تیم فوتبال بنونتوی ایتالیا بوده است. شیخ به صورت قرضی از عثمانلی اسپور ترکیه راهی ایتالیا شد تا نام خود را در لیگ فوتبال این کشور جاودانه کند.

شیخ بهترین میانگین گلزنی (0.73) را در لیگ ایتالیا در یک دهه اخیر از خود به جای گذاشت. بعد از شیخ ستاره های مانند لوکاکو، کاوانی (0.71) , رونالدو و ابراهیموویچ (0.69) آمار گلزنی خوبی در سری آ دارند. لیگ برتر فوتبال ایران روز سی ام مرداد به انتها رسید و تیم فوتبال پرسپولیس با کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و با دریافت 65 امتیاز از عنوان قهرمانی اش دفاع کرد. پرسپولیس در این فصل تنها 17 گل خورده است. صندلی دوم و سوم هم به تیم های استقلال تهران (14 امتیاز فاصله با پرسپولیس) و فولاد خوزستان (16 امتیاز فاصله با تیم قهرمان) رسید.

در استقلال شخصیت اصلی بازی ها شیخ دیاباته است که آشنایی قدیمی با فوتبال ایتالیا دارد. او در این فصل بهترین گلزن لیگ برتر فوتبال ایران شده است. 15 گل در 20 بازی غنیمت بزرگی برای مهاجم مالییایی است که در 25 آوریل سال جاری 32 ساله شد. اکنون که بنوونتو به سری آ برگشته است، چه کسی می داند، شاید رئیس باشگاه بنونتو ستاره قدیمی را به عنوان فوق ستاره جدید و بمب نقل و انتقالاتی به سری آ برگرداند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 107275

به "شیخ دیاباته بمب نقل و انتقالاتی سری آ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ دیاباته بمب نقل و انتقالاتی سری آ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید