شب شعر مجازیخورشید لاله ها برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، شب شعر خورشید لاله ها با حضور رحیم زریان و عبدالرحیم سعیدی راد به صورت زنده در فضای مجازی و همزمان با ایام سالگرد رحلت بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی پخش می گردد.

شب شعر مجازیخورشید لاله ها برگزار می گردد

رحیم زریان اسفند سال 1330 در یکی از روستاهای لنگرود به جهان آمد، در نوجوانی دو بیتی های گیلکی را زمزمه می کرد و از اردیبهشت سال 1361 به جمع شاعران انقلاب اسلامی پیوست و در حوزه هنری تهران با بزرگانی چون مهرداد اوستا، نصرالله مردانی، قیصر امین پور، سیدحسن حسینی، سلمان هراتی و... آشنا شد.

مجموعه های آواز رود، دفتر غزل، گلونی (دفتر دو بیتی)، شاخه آفتاب (مجموعه شعر دفاع مقدس)، در صلاة باران (مجموعه شعر دفاع مقدس از شاعران گیلان و منتخب کتاب سال)، آبی تراز آسمان با مجموعه شعر میرزاکوچک خان و نهضت جنگل مجموعه شعر شیوه شقایق ها و کوچه های مهتاب، اقامه عشق و آخرین غزل با شعر قیام، حضور و انتظار امام زمان عج سروده هایی از این شاعرمعاصر هستند.

عبدالرحیم سعیدی راد سال 1346 در شهرستان دزفول به دنیا آمد. سعیدی راد فعالیت های شعری خود را به طور جدی از سال 69 و با مطبوعات کشور شروع کرد.

بعداز باران، بربلندای عشق، زخم های خورشید، فانوس های سنگی، سه مزار برای یک شهید، پنجره هشتم نثر ادبی رضوی، معجزه الفبا، ساعت به وقت دلتنگی بعضی از سروده های این شاعراست.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93147

به "شب شعر مجازیخورشید لاله ها برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب شعر مجازیخورشید لاله ها برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید