سرمایه گذاری ها در بخش گردشگری اردبیل هدفمند شده است

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اردبیل گفت: سرمایه گذاری ها در بخش گردشگری استان هدفمند شده و اولویت اعطای مجوز، پروژه های خلاقانه است.

سرمایه گذاری ها در بخش گردشگری اردبیل هدفمند شده است

به گزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، توریستی و صنایعدستی استان اردبیل، نادر فلاحی صبح روز 24 خردادماه در نخستین جلسه فنی آنالیز طرح های سرمایه گذاری توریستی استان در سال 99 با اشاره به بعضی پروژه های تأثیرگذار در جذب و جلب توریستان در سطح استان گفت: از جمله این پروژه های خلاقانه و جاذب توریست در استان پل معلق مشگین شهر و پل معلق تمام شیشه ای هیر است که تجربه موفقی در بخش سرمایه گذاری محسوب می گردد.

او اضافه کرد: اولویت اعطای مجوز احداث برای طرح های سرمایه گذاری بخش توریستی استان پروژه های نو و خلاقانه خواهد بود و از اجرای پروژه های فاقد خلاقیت و ایده جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل میراثفرهنگی، توریستی و صنایعدستی اردبیل با بیان اینکه ظرفیت های توریستی استان در حوزه های مختلف نیازمند سرمایه گذاری و معرفی هر چه بیشتر است، گفت: به عنوان مثال تردد سالانه 1/5 میلیون توریست از پایانه بین المللی بیله سوار ظرفیتی مهم برای توریستی سلامت استان است که به نحو مناسبی در این زمینه سرمایه گذاری نشده است.

او با اشاره به حضور انبوه توریستان در فصول بهار و تابستان در سرعین بیان نمود: با توجه به اینکه شاهد گره کور ترافیکی در این فصول در سرعین هستیم، برای کاهش مسائل در این حوزه مجوز ایجاد آب درمانی در داخل شهر سرعین صادر نمی گردد.

فلاحی در خصوص اختصاص زمین از اراضی ملی به سرمایه گذاران گفت: با توجه به اینکه اراضی ملی متعلق به همه و آیندگان است، کوشش می کنیم تا این اراضی به طرح های ویژه با قابلیت جذب بالای توریست ارائه گردد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 96398

به "سرمایه گذاری ها در بخش گردشگری اردبیل هدفمند شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری ها در بخش گردشگری اردبیل هدفمند شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید