سجادی: امیدواریم کشتی و تکواندو در روز اول مدال خوش رنگ بگیرند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، نصرالله سجادی که به همراه سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته المپیک امروز یکشنبه به مرکز رسانه ای بازی های آسیایی آمده بودند، دقایقی با خبرنگاران مصاحبه کرد.

سجادی: امیدواریم کشتی و تکواندو در روز اول مدال خوش رنگ بگیرند

سجادی درباره اقدامات انجام گردیده در مدت حضور کاروان ایران در این کشور گفت: پیش از اعزام تیم ها به محل برگزاری هجدهمین دوره بازی ها، کوشش شد تا هماهنگی لازم برای حضور ورزشکاران در دهکده فراهم گردد. میزبان کوشش دارد تا امکانات و شرایط لازم را برای کاروان های شرکت کننده فراهم کند. اندونزی در زمینه سازماندهی مشکلاتی را داشته و همچنان دارد اما اکنون تیم های کشورمان مشکل خاصی ندارند.

سرپرست کاروان ایران گفت: درجاکارتا و پالمبانگ مشکل خاصی وجود ندارد اما در شهرهای حومه مشکلاتی هست که کوشش کردیم خودمان برطرف کنیم. در این مدت سعی کردیم اگر مشکلی هست خودمان به سمتش برویم تا آنرا حل کنیم.

وی تاکید نمود: حتی نمایندگانی برای حل مشکلات نزد تیم ها فرستادیم و برایشان وسیله نقلیه فرستادیم. پول هم در اختیار بعضی از تیم ها از جمله فوتبال، دوچرخه سواری و قایقرانی قرار دادیم تا اگر مشکل تغذیه دارند، از بیرون غذا بگیرند.خوشبختانه اسلالوم موقعی به اندونزی رسیده است که این مشکلات برطرف گردیده و غذا و هتل خوب است.

سرپرست کاروان ایران درباره مدال آوری ایران در نخستین روز بازی ها تاکید نمود: به نظر می رسد امروز در تکواندو صاحب دو نشان می شویم اماخود تکواندوکاران توقع بیشتری برای کسب مدال خوشرنگ دارند. البته امیدواریم کشتی هم در اولین روز خود مدال خوشرنگ را بگیرد. خوشبختانه تمام تیم های ما آماده هستند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1126

به "سجادی: امیدواریم کشتی و تکواندو در روز اول مدال خوش رنگ بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: امیدواریم کشتی و تکواندو در روز اول مدال خوش رنگ بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید