سالن ورزشی چمران پلمب شد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر داخلی مجموعه ورزرشی شهید چمران کاشمر از پلمب این سالن ورزشی با دستور دادستان اطلاع داد.

سالن ورزشی چمران پلمب شد

رضا خوارزمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اعلام کرد: براساس نامه ای که از سوی اداره ورزش و جوانان به من داده شده فقط اعلام شده این سالن به دلیل نواقصی که داشته با دستور دادستانی پلمب شده است.

مدیر داخلی مجموعه ورزرشی شهید چمران کاشمر گفت: نواقصی که در این نامه آمده برای انجام ایمن سازی دیوارهای اطراف زمین سالن ورزشی، تامین نور، محوطه اطراف سالن، تامین گرمایش و سرمایش و آماده کردن رختکن سالن ورزشی چمران است.

وی اظهار کرد: این سالن توسط معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم پلیس کاشمر و به دستور دادستان این شهرستان پلمب شد. با وجود این که در زمان پلمب سالن دانشجویان خانم جهاد دانشگاهی مشغول تمرین بودند، اما از آن ها خواستند سالن را ترک نمایند.

وی اضافه نمود: متاسفانه تاکنون اداره ورزش و جوانان نامه دادستانی را به من نداده است و تنها خود مسئول این اداره یک نامه داده که این محل با دستور دادستانی پلمب شده است.

مدیر داخلی مجموعه ورزرشی شهید چمران کاشمر اعلام کرد: این نواقص از سال ها قبل بوده و حتی در همین سالن کارکنان دادگستری تمرین می نموده اند اما دلیل این که حالا چرا به یکباره اقدام به پلمب این مکان نموده اند، نمی دانم چیست.

وی ادامه داد: براساس قرارداد بین مستاجر و اداره ورزش و جوانان اگر سالن بنا به دلایلی تعطیل گردد و نتوانیم فعالیت کنیم باید نواقص را خود موجر برطرف نموده و بابت چند روزی که تعطیل بوده یا خسارت پرداخت نمایند و یا در سرانجام قرارداد به طول مدت اضافه گردد.

خوارزمی اعلام کرد: وقتی سالن را تحویل گرفته ایم به همین شکل بوده و اداره ورزش و جوانان باید اقدامات لازم را انجام دهد، نمی دانم چرا کسی تمایل به برطرف مشکل و بازگشایی سالن ورزشی چمران ندارد.

وی گفت: سالن ورزشی تختی نیز از 5 ماه قبل به دلیل تعمیرات، تعطیل شده و هنوز اجازه بازگشایی نداده اند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15332

به "سالن ورزشی چمران پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالن ورزشی چمران پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید