زمان ثبت نام فاز نخست طرح ملی مسکن تغییر کرد ، متقاضیان 60 شهر و 5 استان از 16 آذر اقدام نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، زمان ثبت نام استان های باقیمانده فاز نخست طرح اقدام ملی مسکن از 13 آذر به 16 آذر تغییر کرد و ثبت نام استان های همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه از شنبه شروع می گردد.

زمان ثبت نام فاز نخست طرح ملی مسکن تغییر کرد ، متقاضیان 60 شهر و 5 استان از 16 آذر اقدام نمایند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن 16 آذر ماه در استان های همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه انجام خواهد شد.

ثبت نام در استان همدان برای 10 شهرستانِ همدان، ملایر، نهاوند، اسدآباد، تویسرکان، بهار، جورقان، کبودرآهنگ، گیان و سرکان انجام می گردد.

در استان یزد نیز در 18 شهرستان استان از جمله یزد، میبد، اردکان، بافق، مهریز، احمدآباد، ابرکوه، تفت، نیر، شاهدیه، زارچ، ندوشن، مهردشت، خضرآباد، اشکذر، هرات، مروست و بهاباد، ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن بنا بر ساعت و تاریخ اعلام شده انجام خواهد شد.

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان چهارمحال و بختیاری نیز در 15 شهرستان استان که شاملِ شهرکرد، بروجن، فرخ شهر، فارسان، لردگان، نقنه، بلداچی، هفشجان، کیان، سورشجان، باباحیدر، جونقان، اردل، سامان و بن انجام می گردد.

در استان خوزستان نیز شهرستان های اهواز، ایذه، دزفول، بندرماهشهر، اندیمشک، بهبهان، شوشتر، شوش، سوسنگرد، حمزه، سالند، شهرامام، میانرود، شرافت، شاوور و آغاجاری جزو 15 شهر خوزستان در برنامه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار دارند.

در استان کرمانشاه نیز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهایِ کرمانشاه، اسلام آباد غرب، کنگاور، سنقر، جوانرود، صحنه، قصرشیرین، گیلانغرب، تازه آباد، پاوه و روانسر طی 3 روز از 16 آذرماه انجام می گردد.

پروانه اصلانی سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در حالی از تغییر زمان ثبت نام استان های باقیمانده فاز نخست طرح اقدام ملی از 13 آذر به 16 آذر خبر داده و گفته است که این اقدام برای ایجاد فرصت کافی برای متقاضیان بوده است.

اصلانی می گوید:نظر به ضرورت ایجاد فرصت کافی برای متقاضیان ثبت نام در طرح اقدام ملی، زمان ثبت نام در پنج استانِ همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه به روز شنبه 16 آذرما 98 تغییر یافته است.

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، ثبت نام طرح اقدام ملی در پنج استان باقیمانده فاز نخست از ساعت 10 صبح شنبه 16 آذر شروع و در ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 18 آذر به اتمام می رسد.

اصلانی همچنین در نامه ای به حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن اعلام این مطلب، نوشت: پیرو نامه شماره 450، 131611 مورخ 9 آذر و نامه شماره 450، 132220 مورخ 10 آذر 98 در مورد ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در پنج استانِ یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 13 آذر 98، با عنایت به ضرورت ایجاد فرست مناسب و کافی برای متقاضیان ثبت نام در این طرح، خواهشمند است ثبت نام در استان های یادشده بر اساس آخرین ظرفیت های اعلامی توسط استان از ساعت 10 صبح روز شنبه 16 آذر شروع و در ساعت 24 روز دوشنبه 18 آذر خاتمه یابد.

طرح اقدام ملی مسکن طرحی است که بر اساس آن 400 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور طی سال جاری و سال آینده احداث خواهد شد. بر این اساس مقرر است تا 200 هزار واحد آن توسط شرکت عمران شهر های جدید در شهر های جدید، 100 هزار واحد آن توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران در بافت های فرسوده شهر ها و 100 هزار واحد آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر های زیر 100 هزار نفر احداث گردد.

تاکنون ثبت نام در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، قم، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد و گلستان صورت گرفته و مقرر است به ترتیب در سراسر کشور و در مناطقی که زمین و شرایط برای این اقدام فراهم است ثبت نام صورت گرفته و کار احداث واحد های مسکونی شروع گردد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61831

به "زمان ثبت نام فاز نخست طرح ملی مسکن تغییر کرد ، متقاضیان 60 شهر و 5 استان از 16 آذر اقدام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ثبت نام فاز نخست طرح ملی مسکن تغییر کرد ، متقاضیان 60 شهر و 5 استان از 16 آذر اقدام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید