درخواست وزیرخارجه آمریکا برای سفر به ایران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه بلومبرگ اعلام نموده که دوست دارد به ایران سفر کند.

درخواست وزیرخارجه آمریکا برای سفر به ایران

این ادعای وزیرخارجه آمریکا در خصوص درخواست سفر به ایران در شرایطی مطرح شده که واشنگتن در حال حاضر سخت ترین تحریم ها را علیه مردم ایران طراحی و اعمال نموده است.

در همین ارتباط، پمپئو گفته است در صورتی که به ایران دعوت گردد، به این کشور سفر خواهد نمود و اگر لازم باشد با مقامات ایرانی تبادل نظر خواهد نمود.

در ادامه این تبادل نظر، وزیرخارجه آمریکا که کشورش رویکردی خصمانه را علیه ایران دنبال می نماید، مدعی شده او از تبادل نظری مستقیم با مردم ایران استقبال خواهد نمود.

پمپئو با اشاره به سفر وزیرخارجه ایران به آمریکا گفته است که همان گونه که جواد ظریف در نیویورک با رسانه ها تبادل نظر می نماید، او نیز خواهان آن است تا در تهران با رسانه ها وارد ارتباط و تعامل گردد.

این نخستین بار نیست که مقامات آمریکایی مدعی علاقه برای تبادل نظر و مذاکره با ایران می شوند و پیش از این نیز دونالد ترامپ از آمادگی خود برای مذاکره با ایران بدون هیچ پیش شرطی خبر داده بود.

با این حال تا کنون تهران با توجه به نقض تعهدات پیشین آمریکا بویژه در موضوع برجام و همچنین ادامه رویکرد و سیاست خصمانه آمریکا علیه ایران، هرگونه امکان تبادل نظر و مذاکره با واشنگتن را به شدت رد نموده است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34207

به "درخواست وزیرخارجه آمریکا برای سفر به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست وزیرخارجه آمریکا برای سفر به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید