دانشگاه علم و صنعت همایش روز باز 99 برگزار می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، دانشگاه علم و صنعت ایران برای معرفی دانشگاه به دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری و اولیای آن ها، همایش مجازی روز باز 99 ویژه آشنایی با رشته ها برگزار می نماید.

دانشگاه علم و صنعت همایش روز باز 99 برگزار می نماید

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علم و صنعت ایران با بیش از نود سال سابقه به عنوان دانشگاه صنعتی و در آستانه ورود به دانشگاه نسل سوم (در عرصه فناوری و کارآفرینی)، از 22 تا 24 شهریورماه جاری، میزبان بازدیدنمایندگان، به ویژه دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری 1399 و خانواده آن ها، در قالب برگزاری همایش مجازی با نام روز باز 99 آشنایی با رشته ها و دانشگاه علم و صنعت ایران خواهد بود.

در این راستا، درگاه های مجازی دانشگاه به روی عموم جامعه ایران باز می گردد تا علاقه مندان و به ویژه داوطلبان کنکور سراسری 99، ضمن بازدید مجازی از دانشگاه، در قالب برنامه های ویژه ای با ظرفیت های دانشگاه (دانشکده ها، آزمایشگاه ها، فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و...) آشنا شوند.

علاقه مندان برای ورود به همایش به نشانی ocwvc.unreal.iust.ac.ir/rf 38 o 8 jgxg 8 z/ مراجعه نمایند. همچنین متقاضیان می توانند به وسیله آدرس ویدئوی آموزش ورود به همایش rat.com/sca.iust و آدرس سایت اطلاع رسانی برگزاری همایش csa.iust.ac.ir از برگزاری همایش آگاه شوند و در آن شرکت نمایند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109060

به "دانشگاه علم و صنعت همایش روز باز 99 برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علم و صنعت همایش روز باز 99 برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید