خلیلیان: تصمیمات گرفته شده برای بازی فوتبال با هماهنگی وزارت ورزش و فدراسیون بوده است

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: سلامتی ورزشکاران برای ما مهم است، اما تصمیمات گرفته شده برای برگزاری لیگ در سطح وزارت و فدراسیون بوده است.

خلیلیان: تصمیمات گرفته شده برای بازی فوتبال با هماهنگی وزارت ورزش و فدراسیون بوده است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهرزاد خلیلیان درباره اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا آیا برنامه ای برای تعطیلی 100 درصد باشگاه های دولتی و خصوصی دارید، گفت: تعطیلی 100 درصد نیست، اما باید وسایلی که با افراد در ارتباط هستند، ضدعفونی شوند. این کار نه فقط یک بار صبح بلکه باید 3 بار در روز انجام گردد. ما در بقیه زمینه ها هم پروتکل خاص خودمان را داریم. مثلا در پارک ها پیشنهاد شده افراد به وسایل دست نزنند یا برای استخر ها و مدارس پروتکل ویژه داریم که همه را در سایت فدراسیون می گذاریم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزش در ادامه صحبت هایش درباره اینکه شما زمانی مدیرعامل سپاهان بودید، بازی این تیم با پرسپولیس لغو شد آیا نباید به سلامت مردم اهمیت داده گردد و بازیکنان مهم نبودند که بازی لغو نشد، توضیح داد: البته که سلامت اولویت دارد، اما هر باشگاهی که کمیته انضباطی دارد. سلامتی ورزشکاران هم مهم است، اما شرایط بازیکنان از نظر فیزیکی فرق دارد. فشار زیادی روی فوتبال است، جام حذفی، لیگ، آسیا و تیم ملی همه را باید در نظر گرفت. تصمیم گرفته شده در سطح عالی وزارت ورزش و فدراسیون بوده است.

خلیلیان در ارتباط تلفنی با شبکه خبر، در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد ظاهرا فوتبال تصمیمات اتخاذ شده را جدی نگرفته، اعلام کرد: شما بحث را چالشی می کنید. ما در شرایط ویژه هستیم و همه باید با همدلی و وحدت به فکر حمایت از سلامت جامعه باشیم. فدراسیون فوتبال و باشگاه ها همکاری لازم را داشته اند، اما تصمیمات با نظر کارشناسان گرفته شده است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 71939

به "خلیلیان: تصمیمات گرفته شده برای بازی فوتبال با هماهنگی وزارت ورزش و فدراسیون بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلیان: تصمیمات گرفته شده برای بازی فوتبال با هماهنگی وزارت ورزش و فدراسیون بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید