خبرنگاران دفتر پلیس فتا در بیجار بازگشایی شد

به گزارش مجله سرگرمی، سنندج - خبرنگاران - فرمانده انتظامی بیجار از بازگشایی دفتر پلیس فتا در مرکز شهر بیجار خبرداد و گفت: جهت سهولت دسترسی عموم مردم، این دفتر در مرکز شهر ایجاد شده است.

خبرنگاران دفتر پلیس فتا در بیجار بازگشایی شد

سرهنگ محمد صادق پیروزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: دفتر پلیس فتای بیجار پیش از این در محل پلیس آگاهی انتظامی شهرستان مستقر بود که هم دسترسی عموم مردم به این ظرفیت مهم با محدودیت مواجهه بود و هم میل مراجعات مردم به یک محیط انتظامی و نظامی کمتر بود که با تصمیم و تامین اعتبارات لازم، این دفتر در مرکز شهر بیجار، خیابان آزادگان و در مجاور اداره توزیع برق بیجار بازگشایی شد.

وی اضافه نمود: جهت جابجایی، تجهیز و تعمیرات مورد احتیاج دفتر پلیس فتای شهرستان، اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال هزینه شده است که ظهر امروز با حضور مسوولین استانی و شهرستانی فعالیت خود را شروع کرد.

فرمانده انتظامی بیجار با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت پلیس فتا گفت: با افزایش کاربران فضای مجازی و اینترنت در کشور، کلاهبرداری، خرید و فروش لوازم و کالای های قاچاق و غیر مجاز نیز افزایش یافته است که ورود نیروی انتظامی در قالب پلیس فتا یک ضرورت محسوب می گردد.

وی یادآور شد: بسیاری از تخلفات و شکایات مردمی در مورد کلاهبرداری های اینترنتی، کانال ها مجازی تلگرام و اینستاگرامی است که با توجه به عدم آشنایی و اطلاع عموم جامعه، پلیس فتا همچون چشم بیدار در رصد این فضا به صورت شبانه روز فعالیت دارد.

سرهنگ پیروزی اضافه نمود: دفتر پلیس فتای شهرستان بیجار همیشه آماده خدمت به مردم می باشد و متقاضان می توانند در طول شبانه روز به این دفتر مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 38224443 تماس حاصل نمایند.

شهرستان 89 هزار نفری بیجار در 142 کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار گرفته است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93361

به "خبرنگاران دفتر پلیس فتا در بیجار بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دفتر پلیس فتا در بیجار بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید