خبرنگاران سال جاری با 124 شرکت حمل و نقل متخلف کرمانشاه برخورد شد

به گزارش مجله سرگرمی، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای امسال 14 نشست آنالیز به تخلفات حمل و نقل برگزار گردید، اظهارداشت: در این مدت با 124 شرکت های حمل کالا و مسافر متخلف در سطح استان برخورد شد.

خبرنگاران سال جاری با 124 شرکت حمل و نقل متخلف کرمانشاه برخورد شد

فریبرز کرمی روز شنبه به خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 14 نشست کمیسیون ماده 12 در راستای رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر برگزار گردید که نیمی از آنها مربوط به شرکت های حمل و نقل کالا و نیمی دیگر مربوط به شرکت های حمل و نقل مسافر بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اضافه نمود: در این مدت 72 تخلف مربوط به شرکت های حمل کالا و 52 تخلف مربوط به شرکت های حمل مسافر شناسایی و با متخلفان برخورد شد.

کرمی مطرح نمود: در حوزه کالا 18 شرکت جریمه، یک شرکت غیرفعال و یک شرکت نیز تبرئه و در حوزه مسافر نیز 39 شرکت جریمه، سه شرکت غیرفعال و 9 شرکت تبرئه شد.

وی از صدور 111 کارت هوشمند راننده باری، 42 کارت هوشمند راننده وانت بار و یک هزار و 138 کارت هوشمند ناوگان باری اطلاع داد و توضیح داد: از ابتدای امسال 29 کارت هوشمند ناوگان عمومی و یک هزار و 109 کارت هوشمند ناوگان وانت بار صادر شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه مطرح نمود: همچنین سه هزار و 908 کارت هوشمند راننده کامیون و 114 کارت هوشمند راننده وانت بار تمدید شده است.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

ناوگان حمل و نقل بین شهری استان کرمانشاه 300 دستگاه اتوبوس، هزار دستگاه سواری و 700 دستگاه مینی بوس دارد که زیرنظر 75 شرکت خصوصی فعالیت می نماید.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 100840

به "خبرنگاران سال جاری با 124 شرکت حمل و نقل متخلف کرمانشاه برخورد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سال جاری با 124 شرکت حمل و نقل متخلف کرمانشاه برخورد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید