حامد حدادی: در المپیک نباید اشتباه کنیم، می خواهم سیزده به در ایران باشم!

به گزارش مجله سرگرمی، سنتر تیم ملی بسکتبال ایران گفت: امیدوارم آنقدر به پختگی برسیم که در بازی های بزرگی چون المپیک اشتباه نکنیم.

حامد حدادی: در المپیک نباید اشتباه کنیم، می خواهم سیزده به در ایران باشم!

به گزارش خبرنگاران، حامد حدادی سنتر تیم ملی بسکتبال ایران، در حاشیه تمرین امروز تیم ملی پیش از حضور در پنجره نخست انتخابی آسیا کاپ، شرح داد: سه چهار روز است که اردوها شروع شده و صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم. بازیکنان ایران هماهنگی لازم را دارند و با چند جلسه تمرین شرایط خوبی را به دست می آوریم. اکنون برای انتخابی انتخابی کاپ آسیا آماده می شویم و مطمئن باشید با تمام توان کوشش خواهیم کرد.

او در خصوص پتانسیل بسکتبال ایران برای بازی های المپیک نیز گفت: المپیک وضعیتش با این مسابقات فرق می نماید و 12 تیم خوب جهان به این میدان (المپیک) می آیند. همانطور که می دانید خیلی از تیم ها پیروز به حضور در المپیک نشده اند و ما هم سال 2008 در این میدان بودیم. امیدوارم دو سه بازی خوب را در این تورنمنت انجام دهیم. بسکتبال ما یک مقدار از بسکتبال روز جهان عقب هست ولی امیدوارم نتیجه خوبی به دست آوریم.

حددادی ادامه داد: امیدوارم مانند بازی با اسپانیا که بالا بودیم و در دو دقیقه پایانی عقب افتادیم خوب بازی کنیم. امیدوارم آنقدر به پختگی برسیم که بازی را بتوانیم کنترل کنیم. مقابل تیم های بزرگ نباید اشتباه کرد چون حتی در دو دقیقه مثل اسپانیا، نتیجه را تغییر می دهند.

او در خصوص وضعیتش برای بازگشت به لیگ چین نیز گفت: قرار بود که من دو سه روز در ایران باشم چون چهار روز بخاطر جشن سراسری در کشور چین مرخصی داشتم. در روز دوم گفتند نیا که خوب هم شد از آنجا در رفتیم! ولی گویا کرونا ما را دنبال نموده است!

حدادی اضافه نمود: معلوم نیست کی به چین برگردم ولی هر روز در تماس هستم که فعلا می گویند صبر کنید. متاسفانه تیم نانجینگ چهار تغییر خود در مرحله نخست لیگ چین را انجام داده و نمی توانم فعلا از این تیم جدا شوم. باید تا پلی آف صبر نموده و بعد برای جدایی یا ادامه با تیم نانجینگ فکر کنم.

سنتر تیم ملی بسکتبال ایران، در واکنش به این موضوع که گفته می گردد لیگ چین از 13 فروردین ماه سال جدید شروع می گردد، باخنده گفت: می خواهم سیزده به در را در ایران باشم!

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69875

به "حامد حدادی: در المپیک نباید اشتباه کنیم، می خواهم سیزده به در ایران باشم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامد حدادی: در المپیک نباید اشتباه کنیم، می خواهم سیزده به در ایران باشم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید