جوکار: کشتی خُم رنگرزی نیست، نباید از دبیر انتظار شق القمر داشت

به گزارش مجله سرگرمی، مربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: نمی توانیم از دبیر انتظار شق القمر داشته باشیم، رسول خادم هم برای کشتی زحمت کشیده، اما با تغییرات ایجاد شده در رأس فدراسیون، باید افق دید کشتی، المپیک 2024 باشد.

جوکار: کشتی خُم رنگرزی نیست، نباید از دبیر انتظار شق القمر داشت

مسعودمصطفی جوکار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی گفت: خوب شد که قهرمانی از جنس کشتی مسئولیت را برعهده گرفت. او قهرمان ارزنده دنیا و المپیک است که یکی از افتخارات ما نیز هم تیمی بودن با او بوده است. دبیر از دانش و مدیریت لازم برای اداره فدراسیون کشتی بهره می برد.

وی درخصوص برنامه های تیم کشتی آزاد امید بعد از استعفای علیرضا رضایی توضیح داد: برنامه های ما با بزرگسالان مشترک است و زیر نظر غلامرضا محمدی و کادر بزرگسالان کار را ادامه می دهیم. حدود 20 کشتی گیر ما اینجا تمرین می نمایند و قرار بود تعدادی از آنها همراه با بزرگسالان به جام زیلکوفسکی بروند که حضور در این تورنمنت منتفی شد. البته تورنمنت گرجستان جایگزین شده و احتمالا در تیم اعزامی نیز تعدادی از کشتی گیران امید حضور خواهند داشت.

جوکار در پاسخ به این سوال که تکلیف تیم امید چه خواهد شد، گفت: فعلا که اردوی مجزا نداریم و با بزرگسالان تمرین می کنیم. از من خواستند که در کنار امیدها در تمرین بزرگسالان باشم.

دارنده مدال نقره المپیک 2004 آتن با تاکید بر اینکه باید به دبیر برای اجرای برنامه هایش وقت داد، اعلام نمود: نمی توانیم از دبیر انتظار شق القمر داشته باشیم. رسول خادم هم برای کشتی زحمت کشیده، اما با تغییرات ایجاد شده در رأس فدراسیون، باید افق دید کشتی المپیک 2024 باشد، خصوصا با این نوجوانان و جوانان خوبی که در اختیار داریم. اینجا خُم رنگرزی نیست که فکر کنیم خیلی سریع می گردد نتیجه گرفت.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34748

به "جوکار: کشتی خُم رنگرزی نیست، نباید از دبیر انتظار شق القمر داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوکار: کشتی خُم رنگرزی نیست، نباید از دبیر انتظار شق القمر داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید