جدیدترین رندرهای آیفون 11 طراحی نهایی آن را نشان می دهند

به گزارش مجله سرگرمی، از مدتی قبل روند انتشار تصاویر مربوط به آیفون 11 شروع شد و برآمدگی بزرگ قرار گرفته در پنل پشتی، توجهات زیادی را جلب کرد. حالا ساعاتی قبل، رندرهای تازه ای از این گوشی منتشر شده که گویا طرح نهایی این گوشی را نشان می دهند و همچنان شاهد این برآمدگی بزرگ هستیم.

جدیدترین رندرهای آیفون 11 طراحی نهایی آن را نشان می دهند

روی هم رفته، به نظر می رسد این گوشی از لحاظ اندازه برآمدگی پنل پشتی، رکورددار خواهد بود و البته چنین مشخصه ای، هواداران و مخالفان بسیار زیادی خواهد داشت. در هر صورت، در این بخش از پنل پشتی، سه دوربین و یک فلش و حفره میکروفون دیده می گردد. یکی از نکات قابل توجه در خصوص آیفون 11 (یا هر اسم دیگری که برای آن انتخاب می گردد)، این است که کل پنل پشتی از یک شیشه یکپارچه-که برآمدگی دوربین را هم می پوشاند- بهره می برد.

در پنل جلویی آیفون 11 هم شاهد نمایشگر 5.8 اینچی AMOLED هستیم که این یعنی از لحاظ اندازه هم مشابه آیفون XS خواهد بود. طبق این رندر منتشر شده، حاشیه اطراف نمایشگر اندکی کاهش یافته است. گفته می گردد آیفون 11 از بدنه ای به اندازه 143.9 در 71.4 در 7.8 میلی متر بهره می برد. دکمه سایلنت هم شکل متفاوتی دارد و یادآور دکمه سایلنت موجود در آیپدهای قدیمی است. همچنین خبری از پورت USB-C نیست و همانطور که اعلام شده، اپل بار دیگر از پورت لایتنینگ استفاده می نماید.

مطابق معمول، قرار است در ماه سپتامبر اپل از جانشین آیفون XS، XS مکس و XR رسما پرده برداری کند.

منبع: GSM Arena

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20909

به "جدیدترین رندرهای آیفون 11 طراحی نهایی آن را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین رندرهای آیفون 11 طراحی نهایی آن را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید