توضیحات مربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص حضور بهداد سلیمی در اردو

به گزارش مجله سرگرمی، علی اکبر خورشیدی فر در مورد حضور بهداد سلیمی در اردوی تیم ملی و تست دوپینگش توضیحاتی داد.

توضیحات مربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص حضور بهداد سلیمی در اردو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، صبح امروز (یکشنبه) ماموران وادا در اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان حاضر شدند تا از تعدادی از قهرمانان ایرانی تست دوپینگ بگیرند.

نام نفراتی چون سهراب مرادی، کیانوش رستمی، بهداد سلیمی، سعید علی حسینی و ... در این فهرست وجود داشت که از این میان بهداد سلیمی و سهراب مرادی که در اردوی جوانان تمرین می کردند، تست دادند و در مورد سایر نفرات نیز قرار شد هماهنگی های لازم برای حضور آنها در تهران و تست دادن انجام گردد.

این در حالی بود که بهداد سلیمی بعد از بازی های آسیایی 2018 گفت از دنیای قهرمانی خداحافظی نموده و دیگر قصد وزنه زدن ندارد اما همچنان برگه مربوط به انصراف رسمی از حضور در مسابقات را پر ننموده است به همین دلیل نام او در بین نفراتی که وادا خواهان انجام آزمایش دوپینگ می گردد، وجود دارد.

خورشیدی فر مربی تیم ملی بزرگسالان در مورد حضور سلیمی در اردوی تیم ملی جوانان به خبرنگاران شرح داد: بهداد سلیمی برای حفظ سلامتی اش وقتی به تهران می آید در اردو تمرین می نماید. با توجه به اینکه اردوی بزرگسالان فعلا تعطیل است، او همراه با تیم جوانان تمرین کرد و با توجه به حضور ماموران ضد دوپینگ، آزمایش هم داد. علاوه بر سلیمی، سهراب مرادی هم تمریناتش را در اردوی جوانان دنبال می نماید.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22274

به "توضیحات مربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص حضور بهداد سلیمی در اردو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص حضور بهداد سلیمی در اردو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید