توجه به ورزش بانوان اولویت فدراسیون نابینایان و کم بینایان است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مظلومی عصر چهارشنبه در مجمع سالیانه هیئت نابینایان و کم بینایان استان همدان بابیان اینکه نابینایان و کم بینایان در جامعه کم دیده می شوند، گفت: باید مسئولان و مردم یاری نمایند تا نابینایان و کم بینایان در سطح جامعه مانند افراد عادی زندگی نمایند و شرایط برای آن ها فراهم باشد.

توجه به ورزش بانوان اولویت فدراسیون نابینایان و کم بینایان است

وی اضافه نمود: در حال حاضر فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور در 8 رشته ورزشی برای آقایان و 5 رشته ورزشی برای بانوان فعالیت می نماید و به دنبال این هستیم تا تعداد رشته ها را افزایش دهیم.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اشاره به بودجه محدود استان ها گفت: استان همدان با تمام محدودیت های مالی جزو 5 هیئت برتر کشور است و از 31 استان تنها رئیس هیئت استان همدان از بانوان سطح جامعه بوده که کوشش و زحمات زیادی را انجام می دهد.

مظلومی اظهار داشت: هر استانی در یک رشته حرف برای گفتن دارد و همدان نیز در رشته دوومیدانی نابینایان و کم بینایان بسیار توانمند است که حاصل آن 3 مدال طلا در بازی های پاراآسیایی جاکارتا بود.

وی با اشاره به اهداف فدراسیون اعلام کرد: ما به وزارت ورزش و جوانان کمیته پاراالمپیک قول داده ایم که در المپیک 2020 نسبت به المپیک گذشته ریو صندلی ایران را به رتبه هشتم تا دهم برسانیم و باید از هم اکنون ورزشکاران کوشش های خود را افزایش دهند.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان بیان کرد: از هیئت نابینایان و کم بینایان استان همدان و ورزشکاران این هیئت انتظار دارم از امروز کوشش های خود را برای کسب مدال افزایش دهند به خصوص حمید اسلامی و وحید علی نجیمی که از شانس های کسب مدال ما خواهند بود.

مظلومی با اشاره به حمایت از هیئت نابینایان و کم بینایان استان همدان گفت: هزینه ورزش نابینایان و کم بینایان بسیار بالا بوده اما به هیئت همدان یک دستگاه ماشین ون برای ایاب و ذهاب ورزشکارانش هدیه می دهیم.

وی یادآور شد: انتظار داریم که همدان نیز انتظارات ما را مانند گذشته برآورده کند کمااینکه سیاست توجه به ورزش بانوان را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7669

به "توجه به ورزش بانوان اولویت فدراسیون نابینایان و کم بینایان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به ورزش بانوان اولویت فدراسیون نابینایان و کم بینایان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید