تعطیلی سه هفته ای لیگ برتر هندبال زنان، شروع لیگ مردان با یک هفته تاخیر

به گزارش مجله سرگرمی، لیگ برتر هندبال زنان با سه هفته تعطیلی و لیگ برتر هندبال مردان با یک هفته تاخیر روبرو شد.

تعطیلی سه هفته ای لیگ برتر هندبال زنان، شروع لیگ مردان با یک هفته تاخیر

به گزارش خبرنگاران، چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان از نهم شهریورماه آغاز شد و اکنون به هفته پنجم خود رسیده است. هفته پنجم لیگ برتر هندبال زنان سه هفته دیگر یعنی 27 مهرماه انجام خواهد شد. همچنین لیگ برتر هندبال مردان که مقرر بود از 12 مهرماه آغاز گردد با یک هفته تاخیر و از 19 مهرماه استارت می خورد.

مراد کرمی رییس سازمان لیگ برتر هندبال درباره تعطیلی سه هفته ای لیگ برتر هندبال زنان به خبرنگاران گفت: به دلیل حضور تیم شهید چمران لارستان در مسابقات جام باشگاه های آسیا ادامه مسابقات لیگ برتر از 27 مهرماه انجام خواهد شد. دیدار معوقه از هفته اول میان دو تیم هیات هندبال البرز و ذوب آهن اصفهان هم که قرار بود این هفته برگزار گردد به زمان دیگری موکول خواهد شد.

وی همچنین در مورد آغاز لیگ برتر هندبال مردان گفت: سی و یکمین دوره لیگ برتر هندبال آقیان نیز از 19 مهرماه استارت خواهد خورد. دلیل تاخیر یک هفته در آغاز مسابقات لیگ، برگزاری کلاس مدرسی است که در آن هفته در جریان خواهد بود. برخی از شرکت کنندگان در این کلاس مدرسی، بازیکنان و مربیان حاضر در لیگ برتر هستند که تقاضا داشتند لیگ برتر هندبال با یک هفته تاخیر برگزار گردد.

کرمی در خصوص تعدادهای تیم های حاضر در لیگ برتر هندبال مردان گفت: تاکنون 9 تیم در لیگ برتر حضور دارند اما محتمل است که تعداد تیم ها به 10 تیم افزایش یابد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3928

به "تعطیلی سه هفته ای لیگ برتر هندبال زنان، شروع لیگ مردان با یک هفته تاخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی سه هفته ای لیگ برتر هندبال زنان، شروع لیگ مردان با یک هفته تاخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید