ترکی: آقای قلعه نویی، دوران موفقیت با هوچی گری گذشته است

به گزارش مجله سرگرمی، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از تساوی مقابل فولاد خوزستان به انتقاد از عملکرد داوران پرداخت او مدعی بود که از بازی با پرسپولیس تا به امروز هشت امتیاز از ما گرفته اند و گفت که از ممبینی، ترکی، فغانی و اشکان خورشیدی هیچوقت نخواهد گذشت و یک روز حرف هایش را با مدرک ثابت می نماید. کاملا قابل پیش بینی بود که این حرف های قلعه نویی واکنش هایی را از سوی جامعه داوری و به خصوص چهار داور مذکور به همراه داشته باشد.بدون شک در روزهای آینده هم باید شاهد اظهار نظر داوران دیگر هم باشیم.

ترکی: آقای قلعه نویی، دوران موفقیت با هوچی گری گذشته است

اکثر قریب به اتفاق داوران از جمله رضا کرمانشاهی،بیژن حیدری، مهدی سیدعلی، میثم زاهدی فر،پیغام حیدری،علی میرزابیگی، محمدرضا منصوری، محمدرضا ابوالفضلی، سعید علی نژادیان،وحید کاظمی، حسن اکرمی، علی صفایی با انتشار پست هایی در فضای مجازی حمایت خود را از این داوران اعلام کردند و نسبت به اظهارات قلعه نویی واکنش نشان دادند.این داوران همچنین در تماس هایی که با کمیته داوران داشته اند اعلام حمایت خود را از این 4 داور اعلام نموده اند، البته این داوران به دلیل قانون منع مصاحبه با رسانه ها حمایت های خود را به صورت تلفنی و در فضای مجازی و در صفحات شخصی خود اعلام نموده اند.

محسن ترکی داور بازنشسته فوتبال ایران که نامش در لیست چهار نفره امیرقلعه نویی واقع شده است خیلی زود پاسخ حرف های سرمربی سپاهان را داد.او می گوید: من فوتبال ایران را کنار گذاشته ام و قصد دارم که آن را کلاً فراموش کنم. بارها و بارها در اطراف صحبت شده و تقاضای همکاری می گردد، اما کلاً بدم می آید وارد این فضا شوم، به خاطر همین مسائل که یک عده آدم کوچک هر زمانی که با مشکل روبرو می شوند، به زمین و زمان چنگ می اندازند. به قول معروف یک نفر که در حال سقوط به ته چاه است، به هر چیزی دست می اندازد و می خواهد همه را با خود به پایین بکشد.فکر می کنم دوره قلعه نویی تمام شده است. در واقع دوره این حرف ها و مسائل گذشته و فوتبال تبدیل به یک علم شده و برای پیروزیت در آن احتیاج به سعی و کوشش است. دوره هوچی گری ها گذشته است. حتی زمانی مورینیو با همین شیوه جلو می رفت که دوره اش تمام شد. الان اگر کسی می خواهد در فوتبال پیروز باشد، باید کار و کوشش کند و علمش را افزایش بدهد. در واقع با این مسائل نمی تواند پیروز باشد. حالا هم این فرد اگر احساس می نماید که با این حرف ها می تواند فدراسیون و جامعه داوری را تحت الشعاع قرار بدهد، سخت در اشتباه است. او باید خودش و تیمش را قوی کند تا در زمین فوتبال به حقش برسد. ترکی هم مثل قلعه نویی مدعی است که فیلم و مدرک دارد. او هم فیلم و مدارکش را بیاورد، من هم فیلم و مدارکی دارم که به وقتش من هم حرف هایی برای گفتن دارم و به وقتش جلوی او می ایستم. فقط خواستم همین را بگویم که دوره این مسائل تمام شده است و مربیان باید به فکر علم و دانش خود باشند. دوره اینکه یک نفر فکر کند یک زمانی فوتبالیست بوده و می تواند مربی قابلی هم باشد و همچنین با هوچی گری و یکسری مسائل عناوینی به دست آورد، گذشته است. تکنولوژی وارد فوتبال شده است و اگر کسی می خواهد پیروز باشد، باید خودش را قوی کند و با فراگیری علم و دانش و سعی و کوشش به پیروزیت برسد. این موضوع در سالیان اخیر هم ثابت شده است. در واقع تیم هایی که کار کردند و به دنبال مسائل فنی بودند، این موضوع درباره شان صدق می نماید. قطر چندی قبل در آسیا به پیروزیت رسید و نتیجه لازم را گرفت.اگر یک زمانی می شد که با هوچی گری و مسائل حاشیه ای یکسری عناوین جعلی کسب گردد، اما دوران این مسائل دیگر گذشته است. به قلعه نویی می گویم که من هم مدارک دارم و اگر لازم باشد، به وقتش رو می کنم. البته این دو نفر در فروردین سال 94 و پس از بازی استقلال و فولاد در اهواز که با پیروزی فولاد به انتها رسید برخوردی با هم داشتند. در شرایطی که قلعه نویی در انتها نیمه اول به داخل زمین رفت تا از تیم داوری بابت عدم هماهنگی گله کند، این اعتراض به تونل استادیوم غدیر کشیده شد و در آنجا ترکی ، قلعه نویی را خطاب قرار داد و سرمربی استقلال را ساکت کرد.وقتی امیر قلعه نویی به ترکی اعتراض کرد که چرا وقتی یاری داور پرچم نمی زند، او کرنر و خطا اعلام می کند ترکی با چهره ای در هم کشیده جواب قلعه نویی را داده که اگر فوتبال می بیند باید بداند داور وسط به صورت طبیعی مجاز به این کار هست و وقتی قلعه نویی در مقام پاسخ برمی آید، به او تذکر می دهد که اگر یک کلمه بیشتر صحبت کند همین جا او را اخراج خواهد نمود. تهدیدی کارساز که با حضور اطرافیان سرمربی استقلال و البته گپ و گفت ترکی با اسکوچیچ سرمربی فولاد، غائله را ختم می کند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16216

به "ترکی: آقای قلعه نویی، دوران موفقیت با هوچی گری گذشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکی: آقای قلعه نویی، دوران موفقیت با هوچی گری گذشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید