تارانتینو می گوید به سرانجام دوران فعالیتش رسیده است

به گزارش مجله سرگرمی، دوران کاری کوئنتین تارانتینو به عنوان کارگردان به گفته خود او رو به سرانجام است و حتی ممکن است خیلی زودتر از آنچه فکر می کردیم شاهد این سرانجام باشیم.

تارانتینو می گوید به سرانجام دوران فعالیتش رسیده است

تارانتینو که فیلم جدیدش روزی روزگاری در هالیوود را اواخر ماه میلادی جاری روی پرده می برد در گفت وگو با مجله GQ Australia تاکید نموده میخواهد پس از ساخت دهمین فیلمش از دنیای سینما خداحافظی کند. گرچه این موضوع جدید نیست و پیشتر هم توسط این کارگردان بیان شده بود اما تاکید مجدد بر آن نشان می دهد قصد او برای انتها دادن به دوران فعالیت حرفه ای اش در عرصه سینما واقعا جدی است.

تارانتینو در این مصاحبه گفته در حوزه سینما به انتها راه رسیده و فکر می نماید هر آنچه برای عرضه داشته را به نوعی بیان نموده است اما در سایر حوزه های هنری در مدیوم های دیگر به فعالیت ادامه خواهد داد. به گفته این کارگردان فعالیت هایی چون نمایش نامه نویسی و نوشتن کتاب می تواند از فعالیت های آینده او پس از ساخت فیلم دهمش باشد، به این ترتیب حتی با انتها یافتن فعالیت او به عنوان کارگردان سینما، حضورش در عرصه های هنری به انتها نمی رسد .

یکی از سوالاتی که در این مصاحبه مطرح شده در رابطه با فیلم نهم تارانتینو است. در مصاحبه با مجله استرالیایی از او پرسیده شده چرا فیلم نهمش اثر انتهای او نخواهد بود و تارانتینو در پاسخ گفته اگر روزی روزگاری در آمریکا آنطور که باید به موفقیت دست پیدا کند ممکن است قید ساختن فیلم دهم را هم بزند.

برد پیت یکی از چهره های مشهور صنعت سینمایی آمریکا و از بازیگران روزی روزگاری در هالیوود هم با مجله GQ Australia گفت وگو نموده و در رابطه با تصمیم تارانتینو گفته فکر می نماید این تصمیم به شدت جدی است.

برد پیت با تاکید بر اینکه گمان نمی نماید تارانتینو در حال بلوف زدن باشد گفته با توجه به حضور این کارگردان در سایر عرصه ها فکر نمی نماید این خداحافظی آنقدرها هم بلند مدت باشد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30542

به "تارانتینو می گوید به سرانجام دوران فعالیتش رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارانتینو می گوید به سرانجام دوران فعالیتش رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید