بهادری: برای رعایت سلامت جامعه به استادیوم نیامدیم، مگر ما می خواهیم نکات فنی را به بازیکنان نفت مسجدسلیمان بگوییم؟!

به گزارش مجله سرگرمی، عطا بهادری، رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان، رعایت سلامت جامعه را دلیل غیبت مدیران این باشگاه در ملاقات شاگردان مهدی تارتار با پیکان دانست.

بهادری: برای رعایت سلامت جامعه به استادیوم نیامدیم، مگر ما می خواهیم نکات فنی را به بازیکنان نفت مسجدسلیمان بگوییم؟!

عطاءالله بهادری درباره گلایه مهدی تارتار نسبت به عدم حضور مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان در تمرینات و ملاقات تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: به خاطر شیوع ویروس کرونا، بازی بدون تماشاگر برگزار می شد و ما می خواستیم قانون را رعایت کنیم. ما در مسجدسلیمان بودیم و اگر به استادیوم شهیدبهنام محمدی نرفتیم، به دلیل بیماری و رعایت سلامت جامعه بود.

وی با اشاره به عدم حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در تمرینات شاگردان تارتار توضیح داد: تیم تمرین نموده بود و گفتیم با همین شرایط بازی کند. مگر ما می خواهیم نکات فنی را به بازیکنان بگوییم؟! مسئولان هم مانند مردم باید نکات بهداشتی را رعایت نمایند. با توجه به اینکه در مسجدسلیمان زمین تمرین نداریم، تیم در تهران تمرین می نماید و اعضای هیئت مدیره در مسجدسلیمان هستند.

کافی است یک نفر ویروس را به بازیکنان منتقل کند تا تمام اعضای تیم بیمار شوند. ما هم گفتیم کسی دور تیم نباشد تا بیماری منتقل نشود.، رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان ضمن بیان این جمله گفت: ما با قدرت از تارتار که مربی جوان و فهمیده ای است، حمایت می کنیم. ما برای رعایت نکات ایمنی به استادیوم و محل تمرین تیم نرفتیم و از تلویزیون بازی را تماشا کردیم.

بهادری درباره ناراحتی اعضای تیم نفت مسجدسلیمان از عدم دریافت پاداش شان گفت: کشور شرایط خاصی دارد و ما هم 60 درصد از قرارداد اعضای تیم را پرداخت کردیم. اگر بتوانیم مبلغی برای پرداخت پاداش به اعضای تیم بگیریم، حتماً این کار را می کنیم و به بازیکنان و مربیان پاداش می دهیم. نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی قول داد تا آخرین لحظه ای که در این سمت فعالیت می نماید، به ما یاری خواهد نمود و به زودی، نشستی با نماینده جدید شهر برگزار خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان باشگاه نفت با مهدی تارتار برای سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه برای فصل آینده مذاکره نموده است یا خیر، گفت: به تارتار چند بار گفته ایم که او را برای یک فصل نمی خواهیم و دوست داریم که در نفت بماند. تارتار نتایج خوبی گرفته، در دل طرفداران جا باز نموده است و تعامل خوبی با طرفداران دارد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 73509

به "بهادری: برای رعایت سلامت جامعه به استادیوم نیامدیم، مگر ما می خواهیم نکات فنی را به بازیکنان نفت مسجدسلیمان بگوییم؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهادری: برای رعایت سلامت جامعه به استادیوم نیامدیم، مگر ما می خواهیم نکات فنی را به بازیکنان نفت مسجدسلیمان بگوییم؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید