بنای تاریخی تاج محل به وای فای مجهز شد!

به گزارش مجله سرگرمی، مسئولان گردشگری هند برای بنای تاریخی تاج محل ارتباط وای فای را، راه اندازی کرده اند.گردشگران دیگر برای ارسال عکس های سلفی خود مسئله ای ندارند!

بنای تاریخی تاج محل به وای فای مجهز شد!

اخیرا مسئولان گردشگری هند برای بنای تاریخی تاج محل ارتباط وای فایرا راه اندازی کرده اند. با مجهز شدن تاج محل به وای فای ارسال عکس های سلفی در این محل برایافراد بدون داشتن اینترنت روی گوشی فراهم شده است .

گردشگران از این پس می توانند در سفر به هند در حین تماشای این بنایمتعلق به قرن 17 به راحتی عکس های سلفی خود را ارسال نمایند .

وزیر اطلاع رسانی هند -راوی شانکار پراساد- اظهار داشت: گردشگران بهمدت 30 دقیقه می توانند به صورت رایگان از سرویس جدید وای فای در تاج محل استفادهنمایند و پس از آن آنها باید هزینه استفاده خود را بپردازند .

به تازگی تعداد کاربران آنلاین در هند افزایش داشته است و بیشتریت مردماز سرویس های اینترنت ارزان قیمتروی گوشی های موبایل بهره می گیرند .

وای فای(Wi-Fi) چیست؟

وای فای (Wi-Fi) یک تکنولوژی پرطرفدارشبکه های بی سیم می باشد که با استفاده از امواج رادیویی امکان اتصال پر سرعت بهاینترنت یا شبکه را ایجاد می کند. بیشتر افراد در موردوای فای این تصور اشتباه را دارند که فکر می نمایند کلمه Wi-Fi مخفف عبارت wireless fidelity است، اما در حقیقت وای فای تنها یک علامتتجاری ثبت شده برای استاندارد بی سیم IEEE 802.11x است .

وای فای تحت عنوان یک علامت تجاری متعلق به سازمان Wi-Fi Alliance می باشد. این سازمان وای فای را این طور تعریف می کند: هر شبکه محلیبی سیم (WLAN) که برمبنای استانداردهای 802.11 موسسه مهندسین الکتریک و الکترونیک (IEEE) بنا شده باشد را وای فای می گویند .

وای فای در ابتدا برای شبکه ها و تجهیزات مبتنی بر استاندارد 802.11b به کار می رفت. اما سازمان Wi-FiAlliance برای همسان سازی و جلوگیری از تعدد راه کارهای شبکه که باعث سردرگمی وگمراهی می شد عبارت وای فای را برای شبکه ها و تجهیزات با همه استانداردهای 802.11 مورد استفاده قرار داد .

منبع: سایت Be6

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: setare.com
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79669

به "بنای تاریخی تاج محل به وای فای مجهز شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنای تاریخی تاج محل به وای فای مجهز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید