برگزاری نمایشگاه جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش مجله سرگرمی، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پیرانشهر از برگزاری نمایشگاه جاذبه های گردشگری استان در ایام تعطیلات عید نوروز در محل پایانه مرزی تمرچین در این شهرستان اطلاع داد.

برگزاری نمایشگاه جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، سلیمان بشیری، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پیرانشهر اظهار کرد: این نمایشگاه به منظور آشنایی گردشگران خارجی با ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری استان در طول ایام تعطیلات در پایانه مرزی تمرچین برگزار می گردد.

او اضافه نمود: در این نمایشگاه بیش از 100 عدد تابلو عکس، حاوی آثار هنرمندان بومی و استانی از جاذبه های گردشگری استان در معرض دید علاقمندان و مهمانان خارجی گذاشته می گردد.

این مقام مسئول با توجه به حجم بالای تردد مرزی در پایانه مرزی تمرچین برپایی این نمایشگاه را گامی موثر در جهن معرفی و توسعه گردشگری استان توصیف کردند و گفت: آثار ارائه شده با اعتباری بالغ بر 50 میلیون ریال توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی تهیه شده است.

بشیری افزود: شهرستان پیرانشهر از شهرهای گردشگر پذیر استان بوده و به واسطه داشتن بازارچه مرزی و طبیعت بسیار زیبا هرسال پذیرای مهمانان و گردشگران از مناطق مختلف کشور است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پیرانشهر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این شهرستان دارای دارای جاذبه های گردشگری فراوان و مراکز اقامتی کامل برای پذیرایی از مهمانان است،ادامه داد: از مراکز مهم توریستی شهر، بازارچه این شهرستان است که با داشتن بیش از 2000 مغازه و چندین مجتمع تجاری، یکی از ارزان ترین مراکز عرضه کالاهای مرزی استان آذربایجان غربی و کشور است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41962

به "برگزاری نمایشگاه جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی در پیرانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی در پیرانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید