برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن

به گزارش مجله سرگرمی، ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن، 19 و 20 خردادماه 1398 و همزمان با هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ریلی، در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می گردد.

برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن

به گزارش خبرنگاران، ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن، به دنبال برگزاری پیروز دوره های قبل و با حضور متخصصین، صاحب نظران، پیش گامان، سازمان ها، وزارتخانه ها و شرکت های مرتبط با صنعت ریلی در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس ، چهار سخنرانی کلیدی توسط مدعوین خارجی از جمله رئیس اتحادیه بین المللی راه آهن های جهان (UIC)، در تاریخ 19/ 03/ 98‬ در محل نمایشگاه های دائمی بین المللی تهران - سالن خلیج فارس و سالن صدف - و 15 کارگاه تخصصی ریلی (6 کارگاه توسط مدعوین خارجی و 9 کارگاه توسط متخصصین داخلی) در تاریخ 20/ 03/ 98‬ در محل دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران برنامه ریزی شده است.

همچنین تعداد 130 مقاله تخصصی ریلی در زمینه های: خط و سازه های ریلی، ناوگان ریلی، حمل ونقل ریلی، راه آهن برقی و سیگنالینگ، سیستم راه آهن شهری ، اقتصاد و سیاست گذاری ریلی، توسعه ریلی و ایمنی و بهره وری به صورت شفاهی و پوستری در تاریخ 20/ 03/ 98‬ در محل دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران ارائه خواهد شد.

بدیهی است مقالات برتر برگزیده در مراسم اختتامیه معرفی و ضمن تقدیر برای چاپ در ژورنال های معتبر تخصصی کاندید خواهد شد. همچنین به کلیه ثبت نام نمایندگان در کارگاه های تخصصی مدرک معتبر اهدا خواهد شد.

سایر برنامه های کنفرانس عبارت اند از: میزگرد تخصصی نقش حمل ونقل ریلی در کاهش سوانح جاده ای با همکاری انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل ریلی و خدمات وابسته، میزگرد تجربیات آموزش مهندسی در سایر کشورها با حضور اساتید به نام بین المللی و بازدید فنی از خط 6 مترو تهران.

در ضمنً یک دستگاه اتوبوس جهت ایاب و ذهاب برای تاریخ 19/ 03/ 98‬ در ساعت 8 صبح از محل دانشگاه علم و صنعت ایران، روبروی سالن ورزشی شهید محمد ملک لو به مقصد نمایشگاه بین المللی تهران و در ساعت 16:30 از محل درب سئول نمایشگاه بین المللی تهران به مقصد دانشگاه علم و صنعت برنامه ریزی شده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های کنفرانس می توانند به وب سایت کنفرانس https://icrare2019.iust.ac.ir مراجعه نمایند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26415

به "برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید