برانکو: با آنالیز داوری های پرسپولیس و سپاهان موافقم

به گزارش مجله سرگرمی، سپاهان هم مانند پدیده، تراکتورسازی و استقلال برای قهرمانی می جنگد و تاکنون امتیازاتش را با لیاقت کسب نموده اما واقعاً نمی دانم آنها از چه چیزی ناراحت هستند چرا که پنالتی ما مانند اشک چشم، شفاف بود.

برانکو: با آنالیز داوری های پرسپولیس و سپاهان موافقم

به گزارش خبرنگاران ، بازی پرحاشیه پرسپولیس و سپاهان بهترین بهانه بود برای اینکه بنشینیم پای حرف های برانکو ایوانکوویچ که وقتی بازیکنانش یکی یکی محل تمرین را ترک می کردند، او ماند تا پرسش های خبرنگاران بی پاسخ نماند. او صحبت هایش را این طور شروع کرد: دربی بزرگی بین ما و سپاهان بود که در فضای خوبی هم برگزار گردید. دو تا از بهترین تیم های لیگ بازی کردند. فکر می کنم طرفداران بازی پرتحرکی را دیدند و ما هم از عملکرد بازیکنان راضی بودیم.

آقای سرمربی سپس مثل همیشه از کوشش شاگردانش تقدیر کرد: افتخار می کنم به بازیکنانم که در این بازی عالی بودند و توانستند در همه فاکتور ها از حریف برتر باشند. هر چند می شد ما این بازی را ببازیم اما به بازیکنان افتخار می کنم که نشان دادند چرا قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا هستند. بازی کردن در جو استادیوم نقش دنیا آسان نبود اما بازیکنان ما نظم خوبی داشتند و در این شرایط بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

بدون یادآوری هم یادمان بود که پرسپولیس چقدر بهتر از سپاهان بازی کرد اما برانکو ترجیح می دهد این برتری را دوباره به زبان بیاورد: موقعیت های زیاد و 9 کرنر داشتیم. درصد مالکیت توپ هم 55 درصد به 45 درصد به نفع ما بود. واقعاً از لحاظ آماری تیم برتر میدان بودیم اما فکر می کنم نتیجه عادلانه و منصفانه بود.

ایوانکوویچ سپس در پاسخ به قلعه نویی که گفته به تلافی بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی هزار پنجره دیگر برای پرسپولیس باز نموده اند، گفت: من اول فصل به بازیکنانم گفتم خیلی ها علیه ما خواهند بود و این چیز عجیبی نیست. همه می خواند قهرمان ایران و فینالیست آسیا را شکست دهد و ما هم از این بابت گله ای نداریم. اینکه ماشین سازی، پیکان و سپاهان و دیگر تیم ها کوشش می نمایند مقابل ما پیروز شوند، کاملاً ورزشی و درست است. ما این را می دانیم که باید مقابل همه تیم ها بازی کنیم و طبیعی است که هر کسی ضعفش را توجیه کند اما به بازیکنانم گفته ام برای ضعیف بازی کردن هیچ توجیهی وجود ندارد. هرچند مقابل سپاهان اگر شکست هم می خوردیم، ناراحت نمی شدم چون بازیکنانم در مسیر درست حرکت می نمایند. ما از مسیرمان برنمی گردیم و برعکس، قوی تر خواهیم شد. می دانیم سپاهانی ها بعد از بازی مأیوس شده اند چون می خواستند مارا شکست دهند و نتوانستند.

بر خلاف سپاهانی ها، سرمربی پرسپولیس عملکرد داور را بی نقص خوانده و گفته پنالتی تیمش کاملا درست بود: سپاهان هم مانند پدیده، تراکتورسازی و استقلال برای قهرمانی می جنگد و تاکنون امتیازاتش را با لیاقت کسب نموده اما واقعاً نمی دانم آنها از چه چیزی ناراحت هستند چرا که پنالتی ما مانند اشک چشم، شفاف بود.

قلعه نویی پیشنهاد نموده بازی های سپاهان و پرسپولیس را آنالیز و هر تیمی از داوری سود برده، امتیازاتش را کم نمایند که اتفاقا برانکو هم با این پیشنهاد موافق است: بله، من هم کاملاً موافق این موضوع هستم!

و بعد در پاسخ به این ادعای سرمربی سپاهان که صحبت های هفته پیش برانکو روی عملکرد داور تاثیر گذاشته، چنین گفت: من آن روز به داوری واکنش نشان دادم چون می خواهم از بازیکنانم حمایت کنم. من درباره سپاهان حرفی نزدم و نمی دانم صحبت از این تیم از کجا پیدا شد. من درباره ذوب آهن صحبت کردم چون همه کارشناسان دیدند که در بازی مقابل آنها در تهران داور بد قضاوت کرد. نیازی نیست که 10 گل یا پنالتی گرفته گردد. قبلاً هم گفته ام که نمی گردد ما مربیان را فریب داد. من حتی بین دو نیمه و حتی بعد از اینکه از سپاهان عقب افتادیم، گفتم داوری عالی بود. ما می توانستیم به خطای کی روش اعتراض کنیم اما این صحنه ها دوئل های فوتبال است و همیشه بازیکنان باید با یکدیگر بجنگند.

در ادامه، سرمربی پرسپولیس به این صحبت قلعه نویی هم که گفته بود فغانی با او مشکل دارد، پاسخ داد: من این را می خواهم بدانم که آیا فغانی در بازی دیروز خوب قضاوت کرد یا بد؟ شما چه نظری دارید؟ من فکر می کنم عملکرد داور عالی بود و او حتی در یک صحنه هم اشتباه نداشت.

آخرین صحبت برانکو ایوانکوویچ هم اشاره ای کوتاه اخراج کی روش و کامیابی نیا بود که گفته: بهتر است از خود کی روش سؤال کنید که در بازی به کمال چه حرفی زده است!

2 - 670

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7969

به "برانکو: با آنالیز داوری های پرسپولیس و سپاهان موافقم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: با آنالیز داوری های پرسپولیس و سپاهان موافقم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید