براتچی: فکر نمی کردم مطرح کردن ازدواجمان تیروکمان را به حاشیه ببرد

به گزارش مجله سرگرمی، ملی پوش کامپوند بانوان گفت: ما 7 ماه پیش نامزد کردیم و با مطرح کردن موضوع ازدواجمان در جاکارتا به دنبال آن بودیم تا خاطره قشنگی از بازیهای آسیایی در ذهنمان باقی بماند.

براتچی: فکر نمی کردم مطرح کردن ازدواجمان تیروکمان را به حاشیه ببرد

پریسا براتچی در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: قبل از اعزام به بازیهای آسیایی جاکارتا با آمادگی بالایی که تیم کامپوند زنان داشت، به امید کسب دو مدال راهی جاکارتا شدیم و واقعا در جریان بازیهای آسیایی تا قبل از راهیابی به مرحله نیمه نهایی نیز رکوردهای خوبی را به ثبت رساندیم. اما حواشی که برای خود من قبل از رقابت با تیم کره جنوبی بوجود آمد سبب شد تا اعصابم بهم بریزد و تمرکز خود را در رقابت برابر کره جنوبی از دست بدهم.

وی گفت: من آذر سال گذشته با مجید قیدی نامزد کردم و حتی قبل از اعزام به بازیهای آسیایی با او این مساله را مطرح کردم که در جریان بازیهای آسیایی موضوع ازدواجمان را مطرح کنیم تا خاطره قشنگی از بازیهای آسیایی در ذهنمان باقی بماند. اما فکر نمی کردم موضوع ازدواجمان این قدر برای فدراسیون تیروکمان حاشیه ایجاد کند. من نمی دانم یک عده با مطرح کردن موضوع خواستگاری و پخش فیلم این مراسم به دنبال چه اهدافی بودند. به هر صورت شکل گیری چنین حواشی و بزرگ جلوه دادن آن در رسانه ها به حدی اعصاب من را به هم ریخته بود که روز مسابقه سبب شد تا در مرحله نیمه نهایی نتوانم عملکرد موفقی داشته باشم. این مساله در نتایج تیمی کامپوند بانوان تاثیر بسیار بدی داشت و سبب شد تا ما مدال برنز را به راحتی از دست بدهیم.

براتچی اظهار داشت: من فرد حاشیه ای نیستم و همیشه سعی کردم از حواشی به دور باشم. این که خیلی از رسانه ها مطرح کردن ازدواج ما را برای لاپوشانی موضوع زهرا نعمتی عنوان کردند کار درستی نبود. زیرا مطرح شدن بحث ازدواج ما هیچ ارتباطی به موضوع زهرا نعمتی نداشت و من خودم از این قضیه بسیار ناراحت شدم.

ملی پوش کامپوند بانوان ادامه داد: ما اگر می دانستیم مطرح کردن موضوع ازدواجمان این همه حاشیه برای تیروکمان به دنبال خواهد داشت، در جریان بازیهای آسیایی عنوان نمی کردیم زیرا ضربه ای که به تیروکمان وارد شد، جبران پذیر نیست.

وی درباره برنامه آینده خود گفت: فعلا برنامه خاصی ندارم و دوست دارم با استراحت به آرامش فکری برسم. البته دنبال تدارک مراسم عروسی نیز هستیم و در تلاشیم هر چه سریعتر مراسم ازدواج خود را برگزار کنیم.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2540

به "براتچی: فکر نمی کردم مطرح کردن ازدواجمان تیروکمان را به حاشیه ببرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "براتچی: فکر نمی کردم مطرح کردن ازدواجمان تیروکمان را به حاشیه ببرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید