با مراکز معتبر دریافت و ارسال موبایل و تبلت سامسونگ آشنا شوید

به گزارش مجله سرگرمی، شرکت سامسونگ ایران در جدیدترین طرح خود در راستای ساده تر کردن روند خدمات رسانی به کاربران تلفن همراه اقدام به گشایش دفاتری با نام مراکز دریافت و ارسال گوشی های موبایل و تبلت نموده است. این دفاتر با نصب لوگوی ویژه سامسونگ از فروشگاه های دیگر متمایز می شوند و به این ترتیب دسترسی به خدمات پس از فروش سامسونگ را حتی در دورافتاده ترین نقاط کشور برای کاربران فراهم می نمایند.

با مراکز معتبر دریافت و ارسال موبایل و تبلت سامسونگ آشنا شوید

این مراکز پس از تشخیص نوع ایراد، دستگاه احتیاجمند تعمیر را مطابق استانداردهای سامسونگ و با در نظر دریافت تمامی مسائل ایمنی دستگاه از جمله بیمه معتبر و بسته بندی مناسب در جعبه های مختص ارسال و دریافت گوشی تلفن همراه، به مراکز اصلی خدمات پس از فروش سامسونگ ارسال می نماید. در مرحله بعد دستگاه توسط تکنسین های مجرب سامسونگ تعمیر شده و در انتها به مراکز مذکور بازگردانده می شود تا به مشتریان تحویل شود.

با هدف تامین آرامش خاطر کاربران بابت دریافت خدمات در سطح استاندارد جهانی، کنترل کیفیت و استفاده از قطعات اصلی سامسونگ برآن شدیم تا نشان ویژه ای برای مراکز مخصوص دریافت و ارسال گوشی ها و تبلت های سامسونگ طراحی کنیم تا این مراکز را از سایر فروشگاه های متفرقه ارائه دهنده تعمیرات متمایز کند.

نشان اختصاصی این مراکز که حاوی کد مرکز دریافت و ارسال مورد نظر است روی شیشه مراکز مجاز دریافت و ارسال نصب شده و از این پس مشتریان محترم تلفن همراه سامسونگ می توانند با خیالی آسوده دستگاه های خود را جهت تعمیر به این مراکز تحویل دهند.

برای اطلاع از نزدیک ترین مراکز رسمی خدمات پس از فروش موبایل سامسونگ کافیست با مرکز تماس موبایل به شماره 42132-021 تماس بگیرید و ضمن دریافت اطلاعات مکانی، از ساعات فعالیت این مراکز مطلع شوید.

مرکز تماس سامسونگ همچنین جوابگوی سوالات فنی و عمومی کاربران در خصوص تلفن همراه و صحت و اعتبار ضمانت نامه دستگاه خواهد بود. ضمن اینکه کاربران گوشی های سامسونگ به یاری نرم افزار Smart Tutor می توانند به وسیله اینترنت به کارشناسان مجرب مرکز تماس موبایل سامسونگ متصل شوند و مسائل فنی خود را از راه دور و بدون احتیاج به مراجعه حضوری به مراکز خدمات، رفع نمایند.

همچنین می توانید با مراجعه به وب گاه اینترنتی سامسونگ به نشانی https://www.samsung.com/iran/support و انتخاب محصول مورد نظر، شهر، شهرستان یا کد پستی خود از مکان نزدیک ترین مراکز رسمی خدمات پس از فروش سامسونگ مطلع شوید.

سامسونگ، ارائه خدمات گسترده پس از فروش را مکملی مناسب برای محصولات کاربردی و الهام بخش خود می داند و کوشش می نماید در هر دو زمینه بالاترین سطح از فناوری و خدمات را عرضه کند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10404

به "با مراکز معتبر دریافت و ارسال موبایل و تبلت سامسونگ آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مراکز معتبر دریافت و ارسال موبایل و تبلت سامسونگ آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید