بازی با سپاهان اندازه دو جام می ارزد، پرسپولیس قهرمان آسیا می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، محمدرضا زادمهر در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید ابتدا راجع به حضور 10 هزار هواداری که به ورزشگاه رفتند و پرسپولیس را تشویق کردند صحبت کرد. در این دیدار کاملاً تشریفاتی آنها آمدند تا هم از پرسپولیس تشکر و هم ژاوی که ستاره فوتبال دنیاست را بدرقه نمایند.

بازی با سپاهان اندازه دو جام می ارزد، پرسپولیس قهرمان آسیا می گردد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه نمود: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. به نظرم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توانایی های خودش را خیلی خوب نشان داد. اگر این تیم در بازی های قبلی خود می توانست به گل برسد قطعاً به مرحله بعدی نیز صعود نموده بود. بازی خیلی خوبی برای پرسپولیس و مخصوصاً علیرضا بیرانوند بود.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه اعلام کرد: متأسفانه دقت کم داوران در بازی های این فصل پرسپولیس نقش زیادی داشت تا این تیم نتواند موفقیت فصل گذشته اش را تکرار کند.

وی درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور توضیح داد: بازی با سپاهان اندازه دو جام می ارزد. اگر این تیم قهرمان جام حذفی گردد در سوپر جام هم اتوماتیک قهرمان می گردد. امیدوارم تمرکز اعضای تیم حفظ گردد تا سپاهان را نیز از سر راه بردارند.

زادمهر در انتها اعلام کرد: شک ندارم در ادامه پرسپولیس قطعاً قهرمان آسیا می گردد. پرسپولیس برند فوتبال ایران را نیز ارتقا بخشیده است و طرفداران دیگر با قهرمانی در فوتبال ایران چندان راضی نمی شوند چون به آن عادت نموده اند. باشگاه پرسپولیس باید بازیکنان فعلی خود را حفظ و هر نفری که برانکو می خواهد را جذب کند تا قدرتمندانه در آسیا حاضر گردد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25127

به "بازی با سپاهان اندازه دو جام می ارزد، پرسپولیس قهرمان آسیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با سپاهان اندازه دو جام می ارزد، پرسپولیس قهرمان آسیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید