افتتاح و کلنگ زنی 36 کلاس درس در شهرستان دیواندره

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کلنگ زنی احداث 24 کلاس و افتتاح 12 کلاس درس از دیگر برنامه های امروز سفر استاندار کردستان به شهرستان دیواندره بود.

افتتاح و کلنگ زنی 36 کلاس درس در شهرستان دیواندره

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره در مراسم کلنگ زنی احداث مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر فاز سه شهرک اوباتو شهرستان دیواندره گفت: این مدرسه قرار است به همت خانواده مرادی از خیران نیک اندیش دیواندره ای احداث گردد.

ناصر عبدی یکی از نیازهای آموزش و پرورش را تاسیس مدرسه خواند و بیان نمود: از حمایت های دولت و خیرین برای احداث مدرسه همواره بهره مند بودیم.

وی عنوان نمود: امروز به طور همزمان 12 کلاس درس افتتاح و 24 کلاس کلنگ زنی می گردد.

وی پروژه های آماده افتتاح را مدرسه روستای سفلی با هزینه ساخت 160 میلیونی توسط خیران ذکر کرد و اضافه کرد: مدرسه شهید حجتی درروستای سرقلعه با اعتبار دولتی 225 میلیون تومان احداث گردیده است.

عبدی بیان نمود: مدرسه مرحوم مهندش هادی ابوالمحمدی هم با صرف هزینه 224 میلیون تومان توسط خیران در روستای وزیر و مدرسه روستای گادمه گتر با صرف اعتبار دولتی 228 میلبون تومان احداث شدند و امروز افتتاح می شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 14 هزار و 105 دانش آموز است، گفت: تعداد کلاس های درس موجود در این شهرستان 730 کلاس است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1877

به "افتتاح و کلنگ زنی 36 کلاس درس در شهرستان دیواندره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و کلنگ زنی 36 کلاس درس در شهرستان دیواندره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید