اعتبارات اجرای طرح های آبخیزداری 2 استان شمالی افزایش یافت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، ابوالقاسم حسن پور در نشست آنالیز حوزه های آبخیز گیلان در رشت اظهار کرد: در صورت عملیاتی شدن اقدامات آبخیزداری در حوزه های آبخیزداری گیلان و مازندران تا حدود زیادی از وقوع سیلاب و تخریب ناشی از آن در مناطق پایین دست کاسته می گردد.

اعتبارات اجرای طرح های آبخیزداری 2 استان شمالی افزایش یافت

حسین پور از دو برابر شدن اعتبارات آبخیزداری استان های گیلان و مازندران در امسال اطلاع داد و اضافه کرد : امسال به هر یک از این استان ها بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به بازدید از مناطق سیل زده استان های گیلان و مازندران گفت: آنالیز ها نشان می دهد در مناطقی که طرح های آبخیزداری اجرا شده امکان وقوع سیلاب منتفی است.

در ادامه این نشست مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان نیز تعداد حوزه های آبخیز این استان را 51 مورد عنوان و اعلام کرد: سالانه در 4 حوزه عملیات آبخیزداری انجام می گردد که با افزایش اعتبارات امسال فعالیت در این بخش گسترش یافته است.

محسن یوسف پور اضافه کرد: امسال در 19 حوزه طرح آبخیزداری اجرا می گردد که گامی مهم برای کنترل سیلاب ها و بهره گیری بهینه از منابع آبی است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4731

به "اعتبارات اجرای طرح های آبخیزداری 2 استان شمالی افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات اجرای طرح های آبخیزداری 2 استان شمالی افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید