آیا بیدود به تهران دودی برمی گردد؟

به گزارش مجله سرگرمی، اواخر آبان ماه بود که ناگهان دوچرخه های بیدود ناپدید شدند. بعد از این غیبت طولانی و بی خبری از شرایط ادامه فعالیت های شرکت ، کارشناسان پشتیبانی آن خبر از راه اندازی مجدد دوچرخه های بیدود از 4 دی می دهند.

آیا بیدود به تهران دودی برمی گردد؟

خبرنگاران- مرضیه موسوی : درست زمان وقوع اعتراضات خیابانی آبان ماه بود که دوچرخه های نارنجی بیدود از شهر جمع آوری شدند و اینطور بود که ایستگاه های بیدود خالی از دوچرخه ماندند. این غیبت یک ماهه و بی خبری متعاقب آن کم کم صدای اعتراض کاربران بیدود را هم درآورد. کاربران از سکوت روابط عمومی بیدود برای ارائه توضیح درباره غیبت دوچرخه ها گلایه داشتند. همچنین صحبت از ودیعه 150 هزار تومانی بود که با ثبت نام در اپلیکیشن بیدود مسدود شده بود. انتها بعد از گذشت یک ماه ، کاربران بیدود پیامکی دریافت کردند که از مذاکره با شهرداری تهران و ارتقای سیستم بیدود در زمانی نامعلوم خبر می داد:کاربر عزیز بیدود ضمن عذرخواهی بابت عدم فعالیت بیدود ، به اطلاع می رساند دوچرخه های اشتراکی به عنوان وسایل نقلیه عمومی با حمایت و دادن سوبسید به شهروندان می تواند خدمات بهتری را ارائه کند. از این رو با شهرداری تهران در حال مذاکره هستیم. به زودی درباره زمان شروع فعالیت بیدود اطلاع رسانی خواهیم کرد. پیامکی که به نظر می رسید توضیحات شفاف و دقیقی برای این غیبت یک ماهه در بر نداشت.یعقوب آزاده دل مدیر توسعه سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران در گفت و گویی با سایت دیجیاتو درباره دلیل جمع آوری دوچرخه های بیدود از شهر گفته بود : در زمان اعتراضات آبان ماه دستور جمع آوری داده شد. در همان زمان در محله صادقیه تعدادی از دوچرخه های بیدود را وسط خیابان قرار دادند و راه خودروها را بستند. تعداد کمی از دوچرخه ها هم آسیب دید. به همین دلیل دوچرخه ها به انبارها منتقل شد. بعد از آن هم اینترنت نبود. الان هم به آلودگی هوا برخورد کرده ایم.

ودیعه قابل استرداد است

شرکت پاک چرخ ایرانیان نخستین و در حال حاضر تنها شرکتی است که در ایران خدمات استفاده از دوچرخه های اشتراکی را راه اندازی کرده. این شرکت در ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و راه اندازی کمپین سه شنبه های بدون خودرو با حمایت شهرداری تهران قدم هایی برداشت. امروز کارشناسان پشتیبانی خبر از بازگشت دوباره این دوچرخه ها به شهر تهران و شروع فعالیت های بیدود در شهر تهران از روز چهارشنبه 4 دی ماه می دهند. همچنین امکان لغو ثبت نام و استرداد مبلغ ودیعه برای کاربران از طریق منوی کاربری اپلیکیشن بیدود فراهم است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64708

به "آیا بیدود به تهران دودی برمی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا بیدود به تهران دودی برمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید