آموزش عضویت در فیس بوک (ساخت اکانت فیس بوک) به صورت تصویری

به گزارش مجله سرگرمی، فیس بوک یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است. برای عضویت در فیس بوک باید مراحلی را انجام دهید. عضویت در فیس بوک ساده است و هزینه ای ندارد.

آموزش عضویت در فیس بوک (ساخت اکانت فیس بوک) به صورت تصویری

بسیاری از مردم علاقه مند به عضویت در فیس بوک هستند. فیس بوک (Facebook) یکی از عظیمترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی است. در فیس بوک ارتباط و اشتراک گذاری اطلاعات مختلف از جمله تصاویر، ویدیوها، متن،رخدادها و … امکان پذیر است. فیس بوک فضای اینترنت را اجتماعی تر نمودهاست. اگر بارها درباره این شبکه اجتماعی شنیده اید و قصد عضویت در فیس بوک را دارید، با ما همراه باشید.

همه چیز درباره فیس بوک

این سایت ابتدا در سال 2004 برای دانشجویان دانشگاه هاروارد توسط مارکزاکربرگ دانشجوی همان دانشگاه ساخته شد. از سال 2006 ثبت نام عمومی آغاز شد وتمامی افراد بالای 13 سال با ایمیلی معتبر می توانستند در این سایت ثبت نام نمایند.در حال حاضر فیس بوک عظیمترین شبکه اجتماعی است که جمعیتی بیش از یک میلیارد کاربرفعال را در خود جای داده است!

فیس بوک ارتباطات آنلاین بسیاری از افراد استفاده نماینده از اینترنت راتغییر داده است. همچنان که عضویت در فیس بوک رو به افزایش است،اشتراک گذاری اطلاعات شما نیز راحت تر شده است. در حال حاضر سایت ها و ابزار های آنلاین مختلفی با استفاده از خدمات فیس بوک امکانات بیشتری را برای کاربران بهارمغان آورده اند .

استفاده از فیس بوک

اگر به عضویت در فیس بوک درآمده اید باید هدف خود را از پیوستن بهاین شبکه عظیم معین کنید و بدانید از امکانات و ابزار مختلف فیس بوک در راستای چهکارهایی استفاده خواهید کرد. بعضی افراد تصمیم به برقراری ارتباط با رنج کمی ازکاربران فیس بوک را دارند و اطلاعات بسیار کمی درباره خود به اشتراک می گذارند.بعضی دیگر دوست دارند با کاربران بسیاری ارتباط برقرار نمایند و اطلاعات بسیاری رااز خود به صورت عمومی به اشتراک بگذارند.

آغاز کار با فیس بوک (عضویت در Facebook)

قبل از اینکه بتوانید از این شبکه اجتماعی محبوب بهره ببرید؛ باید اقدام به عضویت در فیس بوک نمایید. این کار کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت. تنها چیزی کهنیاز خواهید داشت داشتن یک ایمیل معتبر و چند دقیقه وقت است.

1. واردمرورگر خود شده و در نوار آدرس facebook.com را تایپو کلید اینتر (Enter) را بزنید .

2. در صورتیکه اکانتی دارید می توانید از صفحه زیر در قسمت بالا که با کادر قرمز تعیین شده است وارد اکانت کاربردی خود شوید؛ در غیر این صورت می توانید با پر کردن اطلاعات که در فرم زیر از شما می خواهد به راحتی یک اکانت کاربری ایجاد کنید .فیلد های درخواستی از شما عبارتند از: نام / نام خانوادگی / ایمیل / تکرار ایمیل / پسورد / جنسیت / ماه و تاریخ تولد.

3. بعد ازتکمیل اطلاعات بر روی Sign Up کلیککنید. پس از این کار ممکن است کد کپچایی (کد امنیتی) نمایش داده شود که عین عبارت موجود در تصویر راباید در کادر مربوطه تایپ نموده و اینتر بزنید .

4. بعد از کلیک بر روی گزینه Sign up در صفحه بعدی شما باید یک شماره تلفن وارد کنید تا یک کد امنیتی برای گوشی موبایل شما ارسال شود . دقت داشته باشید که بعد از انتخاب کشور (iran+98) یک شماره تلفن را بدون صفر تایپ کنید (9124713942). کد ارسال شده را در کادر بعدی وارد کنید .حال ساخت اکانت شما کامل شده است .

5. حالا شانس آن را دارید که اولین دوستان فیس بوکی تان را جستجو و پیدا کنید. برای جستجویدوستانتان ایمیل خود را در کادر وارد نموده و FindFriends را کلیک کنید. همچنین اگر دوست ندارید دسترسی به ایمیلتان را به فیسبوک بدهید می توانید از این مرحله بگذرید. برای این کار بر روی skip this step کلیک کنید.

6. در مرحلهبعد اگر دوست داشته باشید می توانید اطلاعاتی را درباره محل تحصیل و کارتان واردکنید. پس از تکمیل برروی Save & Continue کلیککنید و یا برای گذر از این مرحله Skip را کلیککنید .

7. اگراطلاعات تحصیلی یا کار خود را وارد نموده باشید، فیس بوک بعضی پروفایل ها را برایدوستی به شما معرفی خواهد نمود. هر دوستی را که علاقه به اضافه کردن داشتید با کلیکبرروی Add Friend انتخابنموده و در نهایت بر روی Save & Continue کلیککنید. برای گذر از این مرحله بدون ارسال هیچ درخواست دوستی برروی Skip کلیک کنید .

8. در مرحلهبعد می توانید تصویری را به عنوان تصویر پروفایلتان انتخاب و آپلود کنید. بر روی Upload a Photo کلیک کنید و از پنجره باز شده تصویر موردنظرتان را یافته و انتخاب کنید؛ یا با کلیک برروی Takea Photo در همان لحظه توسط وب کم (Webcam) خود عکسی گرفته و آپلود کنید. اگر علاقه ای بهاضافه کردن تصویر به پروفایل تان ندارید بر روی Skip کلیککنید .

9. پس ازاتمام آپلود تصویر پروفایل بر رویSave & Continue کلیککنید .

10. صفحه Welcome to Facebook ظاهرخواهد شد که به شکل زیر خواهد بود .

تایید آدرس ایمیل در فیس بوک

در این مرحله از طرف فیس بوک برای شما ایمیلی ارسال خواهد شد که حاویلینک فعال سازی یا تایید ایمیل می باشد. قبل از اینکه بتوانید از امکانات مختلففیس بوک بهره ببرید باید ایمیل خود را تایید کنید .

  • واردایمیل خود شوید .
  • ایمیلیکه از فیس بوک ارسال شده را پیدا نموده و باز کنید. موضوعایمیل ارسال شده Welcome to Facebook - get startednow! است.
  • بر رویدکمه سبز رنگ Get Started کلیککنید تا عملیات تایید ایمیل شما در فیس بوک انجام شود .

11. صفحهآغازین فیس بوک باز خواهد شد و شما دسترسی کامل به خدمات و امکانات فیس بوک را دارید. این بود طریقه ساخت یه صفحه در فیس بوک.

گروه تکنولوژی خبرنگاران

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: setare.com
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79910

به "آموزش عضویت در فیس بوک (ساخت اکانت فیس بوک) به صورت تصویری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش عضویت در فیس بوک (ساخت اکانت فیس بوک) به صورت تصویری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید